Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys

Rinkodaros tyrimų praktinės užduotys
ISBN kodas: 9789955252337
Išleidimo metai: 2007
Puslapių skaičius: 60
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Praktikoje sprendžiantiems rinkodaros tyrimų problemas svarbu ne tik teorinės ir metodinės žinios, kurios išsamiai pateikiamos lietuvių autorių V.Pranulio, A.Pajuodžio, S.Urbonavičiaus, R.Virvilaitės vadovėlyje „Marketingas“ ir V.Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai“, bet ir tyrėjui reikalingi praktiniai įgūdžiai. Siekiant palengvinti rinkodaros tyrimų vadovėliuose pateikiamų temų supratimą ir įsisavinimą, šiame leidinyje praktinės užduotys pateikiamos tapačiai V.Pranulio vadovėlyje „Marketingo tyrimai“ nagrinėjamoms temoms.
Manytume, kad leidinys pravers ne tik studijuojantiems rinkodaros tyrimų modulį, bet ir verslininkams, vykdantiems rinkodaros tyrimų projektus.
Praktikoje sprendžiantiems rinkodaros tyrimų problemas svarbu ne tik teorinės ir metodinės žinios, kurios išsamiai pateikiamos lietuvių autorių V.Pranulio, A.Pajuodžio, S.Urbonavičiaus, R.Virvilaitės...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga pasirodys pardavime.

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!