Prekių ženklai ir jų kūrimas

Autorius: Rita Clifton
ISBN kodas:
9789955388388
Išleidimo metai:
2011
Puslapių skaičius:
288
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį.
Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat gali pagerinti vartotojų estetinę ir psichologinę patirtį. Ši knyga skirta bet kuriam plataus akiračio žmogui, kuris siekia geriau suprasti prekių ženklų socialinę ir finansinę vertę, šiuolaikinę prekių ženklų kūrimo praktiką ir kai kuriuos naujus šios svarbios temos aspektus.
Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat gali pagerinti vartotojų estetinę ir psichologinę patirtį. Ši knyga skirta bet kuriam plataus akiračio žmogui, kuris siekia geriau suprasti prekių ženklų socialinę ir finansinę vertę, šiuolaikinę prekių ženklų kūrimo praktiką ir kai kuriuos naujus šios svarbios temos aspektus.
Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų rei...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!