Marketingo strategija ir valdymas

Autorius: Eugenija Gečienė
ISBN kodas:
9955497262
Išleidimo metai:
2004
Puslapių skaičius:
84
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Marketingo strategijos ir marketingo valdymo teorijos glausta apžvalga skirta rinkodarą ir vadybą studijuojantiems studentams, rinkodaros specialistams rengiantiems rinkodaros planus ir analizes. Mokomojoje knygelėje atmintinės ir studento konspekto forma apžvelgiama: • Strateginis marketingo planavimas, organizavimas ir kontrolė (Strateginis, taktinis planavimas; marketingo reikšmė įmonės strateginiam planavimui; marketingo planavimo organizavimas, kontrolė bei įvertinimas; marketingo informacinė sistema). • Įmonių marketingo strategijų modelių apžvalga. • Marketingo strategijos formavimas ir valdymas (Produkto, kainodaros, pardavimo, rėmimo strategijų formavimas ir valdymas). Skaityk.lt rekomenduotų įmonių rinkodaros specialistams parengusiems rinkodaros planą apibendrinimui peržvelgti ir šią knygelę– neabejojame, kad knygelė sukels papildomų minčių kaip patobulinti parengtą rinkodaros planą.
Marketingo strategijos ir marketingo valdymo teorijos glausta apžvalga skirta rinkodarą ir vadybą studijuojantiems studentams, rinkodaros specialistams rengiantiems rinkodaros planus ir analizes. Moko...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!