Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai

Autorius: Jadvyga Ramanauskienė
ISBN kodas:
9789955921059
Išleidimo metai:
2008
Puslapių skaičius:
264
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Šio vadovėlio tikslas - atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę. Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.
Šio vadovėlio tikslas - atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę. Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir v...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!