Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change

Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change
ISBN kodas: 9789955197881
Išleidimo metai: 2016
Puslapių skaičius: 2016
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Joe Pilotta ir Jill Adair McCaughan knygoje "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" analizuoja problemas, su kuriomis susiduria rinkodara 21 amžiuje: sumažėjo poveikis, įtaka, reklama identifikuojama kaip viena iš manipuliacijos klientais formų. Autoriai trumpai aptaria egzistuojančias rinkodaros teorijas bei, kodėl tos teorijos jau nebeatspindi realios situacijos. Knygoje pabrėžiama, kad būtina pereiti prie požiūrio, kada centre atsiduria ne vartotojas, o klientas, tačiau kliento poreikių identifikavimas neturi būti siejamas su praeities tendencijomis ar įvykiais. Norint pasiekti maksimalią ir visapusišką naudą, svarbų klientą įtraukti į analizės procesą, kad būtų galima suvokti jo lūkesčius ir kartu vienos ar kitos prekės ir paslaugos perspektyvas. Plačiau analizuojamas kompleksinis rinkodaros modelis ir galima jo suvokimo transformacija, pabrėžiama, kad būtina adaptuoti esamus rinkodaros modelius prie pakitusios aplinkos bei egzistuojančių medijų. Knygoje "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" stengiamasi pateikti mokslines įžvalgas bei rekomendacijas tiek profesoriui, tiek rinkodaros, reklamos ir ženklinimo profesionalui.
Joe Pilotta ir Jill Adair McCaughan knygoje "Marketing As a Skin Trade: a Critical Chiasm for Change" analizuoja problemas, su kuriomis susiduria rinkodara 21 amžiuje: sumažėjo poveikis, įtaka, reklam...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga pasirodys pardavime.

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!