Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas

Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas
ISBN kodas: 9786094591716
Išleidimo metai: 2013
Puslapių skaičius: 104
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygą "Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonomi­nės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žinias­klaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvel­giamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.
Knygą "Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenam...
Skaityti daugiau...
Knygą parduoda:
7.59 €
Gera (Keli puslapių kampučiai palankstyti. Tiražas 100 egz.)
Šios knygos ieško:

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!