Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas

Autorius: Deimantas Jastramskis
ISBN kodas:
9786094591716
Išleidimo metai:
2013
Puslapių skaičius:
104
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygą "Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenamos ekonominės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos. Antroje dalyje nagrinėjama žiniasklaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio problematika, apžvelgiamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai.
Knygą "Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas" sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje, skirtoje žiniasklaidos ekonomikai, aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai, gvildenam...
Skaityti daugiau...
Knygą parduoda:
Šios knygos ieško:
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!