Verslas ir moteriškumo principas

Verslas ir moteriškumo principas
ISBN kodas: 9785415021062
Išleidimo metai: 2009
Puslapių skaičius: 216
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygos autorė – verslininkė, analitinės psichologijos atstovė – labai suprantamai ir paprastai atskleidžia archetipinio moteriškumo pagrindus ir jo įtaką verslui. Tai ne mokslinis veikalas – kaip moterims pasiekti aukščiausių ar įtakingiausių postų, taip pat ir ne viena iš vyriškojo suvokimo ar elgesio kritikų. Ši knyga suteikia galimybę kitaip pažvelgti į kiekvieno žmogaus moteriškąją pusę, pamatyti, ko pasiektų verslas, jei moteriškumo principui būtų skirta tiek pat dėmesio ir paramos darbo vietoje, kiek ir vyriškajam suvokimui. „Verslas ir moteriškumo principas“ skirtas visiems – ir verslo naujokams, ir patyrusiems verslininkams. Tai knyga apie naują požiūrį į moteriškos ir vyriškos energijos suvienijimą ir galimybę mums visiems kurti perspektyvią ateitį.
Knygos autorė – verslininkė, analitinės psichologijos atstovė – labai suprantamai ir paprastai atskleidžia archetipinio moteriškumo pagrindus ir jo įtaką verslui. Tai ne mokslinis veikalas – kaip mote...
Skaityti daugiau...
Knygą parduoda:
10.34 €
Kaip nauja (Naudota, tvarkinga knyga.)

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!