Vartotojo elgsenos teorija. Elastingumas

Vartotojo elgsenos teorija. Elastingumas
ISBN kodas: 969986382351
Išleidimo metai: 2001
Puslapių skaičius: 96
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygoje analizuojama vartotojo elgsena, kai naudingumas matuojamas kiekybiškai ir kai jo negalima išmatuoti kiekiniais matais. Tada aiškinant vartotojo elgseną remiamasi abejingumo kreivėmis ir biudžeto linijomis. Vartotojo pasirinkimo teorija aiškina, kaip pasirinkimus lemia kainos, pajamos ir pirmenybės, kaip vartotojas reaguoja į pajamų ir perkamų prekių kainų pokyčius. Leidinys naudingas ekonomikos ir verslo administravimo specialybių studentams, studijuojantiems mikroekonomiką.
Knygoje analizuojama vartotojo elgsena, kai naudingumas matuojamas kiekybiškai ir kai jo negalima išmatuoti kiekiniais matais. Tada aiškinant vartotojo elgseną remiamasi abejingumo kreivėmis ir biudže...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga pasirodys pardavime.

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!