Strateginio marketingo plano rengimo metodologija

Strateginio marketingo plano rengimo metodologija
ISBN kodas: 9786090207161
Išleidimo metai: 2012
Puslapių skaičius: 120
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Mokomojoje knygoje pateikiams detalus vadovas kaip studentai nuosekliai ir sistemiškai turi išanalizuoti konkrečios pasirinktoss organizacijos duomenis ir jų pagrindu suformuluoti konkrečias marketingo strategijas įmonei.
Mokomojoje knygoje pateikiams detalus vadovas kaip studentai nuosekliai ir sistemiškai turi išanalizuoti konkrečios pasirinktoss organizacijos duomenis ir jų pagrindu suformuluoti konkrečias marketing...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga pasirodys pardavime.

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!