Reklama ir jos poveikis vartotojui

Reklama ir jos poveikis vartotojui
ISBN kodas: 9789955951506
Išleidimo metai: 2003
Puslapių skaičius: 368
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Kietas
Knygoje „Reklama ir jos poveikis vartotojui“ skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje. Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos agentūrose, marketingo ir reklamos vadovams, atstovaujantiems įvairių verslo sričių Lietuvos įmonėms. Šis leidinys yra daugiau teorinio pobūdžio, tačiau jame pateikti ir keli praktiniai pavyzdžiai ne tik iš mūsų šalies, bet ir kitų pasaulio regionų rinkų.
Knygoje „Reklama ir jos poveikis vartotojui“ skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu...
Skaityti daugiau...
Knygą parduoda:
9.79 €
Kaip nauja

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!