Prekybos marketingas

Autorius: Arvydas Pajuodis
ISBN kodas:
9955682051
Išleidimo metai:
2005
Puslapių skaičius:
391
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Antrasis papildytas ir pataisytas leidimas. Leidinyje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat tenka spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovui bei jos darbuotojams. Knyga skiriama aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.
Antrasis papildytas ir pataisytas leidimas. Leidinyje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje....
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!