Postmodernusis kapitalizmas

Postmodernusis kapitalizmas

Autorius: Vytautas Rubavičius

ISBN kodas: 9786094270000
Išleidimo metai: 2010
Puslapių skaičius: 272
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygoje "Postmodernusis kapitalizmas" aiškinamasi, kaip įmanoma nusakyti postmodernybės būvį modernybės atžvilgiu ir kaip į abu būvius žvelgti kapitalizmo sistemos raidos požiūriu. Remiamasi nuomone, jog kapitalo savidauga ar kaupimas yra esminė kapitalizmo raidą skatinanti galia, kuri įgauna socialinį bei kultūrinį visuomeninės saviorganizacijos pavidalą, o sykiu ir nustato tos saviorganizacijos gaires. Postmodernybei pripažįstamas naujo iš modernybės kylančio ir kai kuriuos jos bruožus išsaugančio, paneigiančio bei keičiančio būvio statusas. Tas būvis laikomas kapitalizmo stadija, kuriai būdingas visa apimantis gyvybės suprekinimas ir suišteklinimas. Vėlyvoji modernybė siejama su tuo kapitalizmo tarpsniu, kai išugdoma vartojimo ir vartotojų visuomenė, o vartojimas tampa „natūralia“ socialinės organizacijos, socialinių ryšių ir tapatumų kūrimo priemone, kultūrai virstant gamybine jėga ir neišsenkančiu kultūrinių „išteklių“ aruodu. Vartojimo ir vartotojų visuomenės branda kuria prielaidas gyvybei kolonizuoti ir genetiniams gyvybės „ištekliams“ perdirbti. TURINYSTURINYS Pratarmė / 9  1 skyrius. POSTMODERNUSIS KAPITALIZMAS: VARTOJIMAS, SUPREKINIMAS IR SUISTEKLINIMAS Postmodernybė ir kapitalizmas / 27 Kapitalo galia: gamyba, mainai, vartojimas / 33 Naujieji laikai: apyskaita, tyrinėjimas ir suisteklinimas / 40  Postmodernybė: gyvybės suprekinimas ir suisteklinimas 44 Gundymas nemirtingumu ir genetinis-technologinis diskursas / 47 Postmodernusis nemirtingumas Z. Baumano ir J. Baudrillard'o akimis / 62   2 skyrius. VISUOTINIS KAPITALIZMO TRANSGRESYVUMAS Transgresija ir transgresijos ideologija / 71 Kapitalizmo sistemos transgresyvumas / 74 Viešumo ir privatumo ribų peržengimas / 76 Malonumas ir transgresija / 78 Išlaisvinanti geismo mašina / 84 Meninė transgresija "mirus menui" / 86   3 skyrius. POSTMODERNUSIS VARTOJIMAS IR POPULIARIOSIOS KULTŪROS INDUSTRIJA Vartojimo ir vartotojų kapitalizmas / 97 Kultūros suprekinimas ir suisteklinimas / 104 Pasiturinčios visuomenės ekonomika ir poreikiai / 107 Populiarioji kultūra: vartojantis ir vartojamas vartotojas / 114 Populiarioji kultūra ir masmedijų industrija / 119 Subjekto fragmentacija: modernybės asmuo ir daugybinis vartotojas / 124  Vartojimo rinkos segmentacija: tapatumų rinka 133 Ženklų vartojimas: vartojamosios vertės fetišizmo kritika / 137  Kultūra ir vartojimas postmoderniojoje teorijoje / 145   4 skyrius. RINKOS "LAISVĖS", MASMEDIJOS IR DEMOKRATIJA Rinkos ideologija / 159 Valstybinė "rinkos išlaisvinimo" politika / 164  Valstybė ir rinka / 171  Masmedijų verslas ir politika / 175  Demokratija reginių vartojimo visuomenėje / 183   5 skyrius. POSTMODERNUSIS URBANIZMAS IR MIESTAS Globalizacinis ir urbanizacinis kapitalizmo pokytis / 195  Urbanizacinis jsivietinimas ir persivietinimas / 202  Globaliniai miestai ir jų tinklai / 205 Postmodernusis miestas ir postmodernioji urbanizacija / 217  Regionų ir miestų laisvėjimas euroregionizacijos aplinkoje / 220  Kai kurie lietuviškojo urbanistinio kapitalizmo bruožai / 226   Summary / 237  Literatūra / 251  Asmenvardžių rodyklė / 263

Šią knygą siūlo:
3.50 €
Pirkti
Siunčiu: LPexpress, Omniva
Nauja

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!