Pardavimo valdymas (vadovėlis)

Autorius: Ilona Bučiūnienė
ISBN kodas:
9955092068
Išleidimo metai:
2002
Puslapių skaičius:
208
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygoje ypatingai didelis dėmesys skiriamas pardavimo veiklos strateginiam planavimui t.y. įmonės ir pardavimo tikslų betarpiškam susiejimui, pardavimo strategijos formavimui ir atitinkamų taktinių veiksmų nustatymui. Norėdama optimaliai paskirstyti išteklius ir organizuoti pardavimo veiklą, įmonė turi nustatyti rinkos potencialą ir atlikti pardavimo apimčių prognozę. Remiantis rinkos potencialu ir pardavimo prognoze, nustatomas reikalingas pardavimo agentų skaičius, sudaromas pardavimo biudžetas. Knyga skiriama verslininkams, įmonių vadovams, pardavimo padalinio vadovams ir vadybininkams bei aukštųjų mokyklų studentams, studijuojantiems vadybą, pardavimo valdymą ir besiruošiantiems ateityje tapti įvairių lygių vadovais ir vadybininkais. Knyga parašyta, remiantis naujausiomis vadybos mokslo teorijomis ir sėkmingai savo veiklą plėtojančių įmonių pardavimo patirtimi.
Knygoje ypatingai didelis dėmesys skiriamas pardavimo veiklos strateginiam planavimui t.y. įmonės ir pardavimo tikslų betarpiškam susiejimui, pardavimo strategijos formavimui ir atitinkamų taktinių ve...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!