On brand Prekės ženklas

Autorius: Wally Olins
ISBN kodas:
9955141450
Išleidimo metai:
2006
Puslapių skaičius:
256
Prekės ženklai ir ženklodara - svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą. Ženklodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę. Wally Olins atskleidžia pagrindines XXI amžiaus ženklodaros sėkmės prielaidas, aiškina, kokią lemiamą reikšmę komercijos sėkmei turi verslo, prekės ženklo ir vartotojo tarpusavio ryšiai. Šis veikalas yra tapęs stalo knyga marketingo ir reklamos specialistams ir verslininkams, tiesiog privalantiems žinoti, kaip visą pasaulį užkariavę prekės ženklai pelno su jų vėliava dirbančių žmonių pasitikėjimą ir įtikina vartotojus įsigyti jais pažymėtas materialias ir nematerialias vertybes.
Prekės ženklai ir ženklodara - svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą. Ženklodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę...
Skaityti daugiau...
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!