Nuo raidės iki teksto. Diktantai, atpasakojimai, rašiniai 3–4 klasei

Autorius: Elena Marcelionienė, Vida Plentaitė
ISBN kodas:
9785430054540
Išleidimo metai:
2009
Puslapių skaičius:
184
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knyga „Nuo raidės iki teksto. Diktantai, atpasakojimai, rašiniai III–IV klasei“ parengta pagal lietuvių kalbos ugdymo pradinėje mokykloje Bendrąją programą (2008).
Išryškinamos svarbiausios žodžių rašybos, sakinių skyrybos, kalbos ugdymo temos, jų pradžioje pateikiami III–IV klasės kalbos ugdymo turinio pagrindiniai teiginiai, paaiškinamos svarbiausios kalbos sąvokos. Įtvirtinant rašybos, skyrybos, teksto kūrimo įgūdžius, nurodoma, kokie turėtų būti mokinių pasiekimai: ką turi žinoti, suprasti, mokėti, kokias vertybines nuostatas ugdytis rašydami diktantus, atpasakojimus, rašinius. Visi rašytinės kalbos darbai siejami į prasmingą visumą. Žodžių rašyba ir ypač sakinių skyryba neatskiriama nuo teksto supratimo. Stengiamasi sudominti teksto turiniu, knyga, kurios ištrauka dedama, atkreipti dėmesį į kūrinio kalbinę raišką, skatinti vaikų kūrybiškumą. Kalbinio raštingumo užduotys diferencijuojamos atsižvelgiant į ugdytinių galimybes, interesus. Siekiama, kad diktantai, atpasakojimai, rašiniai ugdytų mokėjimo mokytis, komunikavimo, kūrybingumo kompetencijas.
Iliustracijos Sigitos Nanartavičienės.
Išryškinamos svarbiausios žodžių rašybos, sakinių skyrybos, kalbos ugdymo temos, jų pradžioje pateikiami III–IV klasės kalbos ugdymo turinio pagrindiniai teiginiai, paaiškinamos svarbiausios kalbos sąvokos. Įtvirtinant rašybos, skyrybos, teksto kūrimo įgūdžius, nurodoma, kokie turėtų būti mokinių pasiekimai: ką turi žinoti, suprasti, mokėti, kokias vertybines nuostatas ugdytis rašydami diktantus, atpasakojimus, rašinius. Visi rašytinės kalbos darbai siejami į prasmingą visumą. Žodžių rašyba ir ypač sakinių skyryba neatskiriama nuo teksto supratimo. Stengiamasi sudominti teksto turiniu, knyga, kurios ištrauka dedama, atkreipti dėmesį į kūrinio kalbinę raišką, skatinti vaikų kūrybiškumą. Kalbinio raštingumo užduotys diferencijuojamos atsižvelgiant į ugdytinių galimybes, interesus. Siekiama, kad diktantai, atpasakojimai, rašiniai ugdytų mokėjimo mokytis, komunikavimo, kūrybingumo kompetencijas.
Iliustracijos Sigitos Nanartavičienės.
Knyga „Nuo raidės iki teksto. Diktantai, atpasakojimai, rašiniai III–IV klasei“ parengta pagal lietuvių kalbos ugdymo pradinėje mokykloje Bendrąją programą (2008).
Išryškinamos svarbiausios žod...
Skaityti daugiau...
Išryškinamos svarbiausios žod...
Knyga parduota
Šios knygos ieško:
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!