Mokymosi strategijos ir mokinių pasiekimų sąsajos

Autorius: Aldona Augustinienė
ISBN kodas:
9786090217191
Išleidimo metai:
2020
Puslapių skaičius:
194
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Kietas
Monografijoje keliamas probleminis klausimas: kaip mokymosi strategijos susijusios su mokinių pasiekimais? Taip pat išryškinamas mokytojo veiklos svarbumas suteikiant mokiniams žinių apie mokymosi strategijas ir kuriant tokį ugdymo procesą, kuriame būtų pusiausvyra tarp mokymo ir mokymosi. Autorės pristato mokymosi strategijų sampratą ir pagrindžia jų paskirtį ugdant savarankišką besimokantįjį: atskleidžiama mokymosi strategijų vieta mokytojų kuriamuose ugdymo ar pamokų scenarijuose, parodoma, kaip mokytojai ugdo ir stiprina mokinių savarankišką mokymąsi ir gebėjimą mokytis, kaip mokiniai išmoksta taikyti šias strategijas ir kokias iš jų renkasi savo veikloje. Knyga skirta esamiems ir būsimiems mokytojams, taip pat leidėjams, kaip tinkamai parengti vadovėlius, kitas mokymosi priemones ir metodinę medžiagą mokytojams ir taip prisidėti prie mokymosi proceso.
Monografijoje keliamas probleminis klausimas: kaip mokymosi strategijos susijusios su mokinių pasiekimais? Taip pat išryškinamas mokytojo veiklos svarbumas suteikiant mokiniams žinių apie mokymosi str...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!