Mokomės etikos. Vadovėlis 7 klasei

Autorius: Raisa Melnikova
ISBN kodas:
9789986169611
Išleidimo metai:
2013
Puslapių skaičius:
176
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Naujo vadovėlio „Mokomės etikos“ 7 klasei mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santykiai: Aš – Mes; Santykis su pasauliu: Aš – Tai. Mokinių žinios, gebėjimai ir nuostatos plėtojamos keturiose esminėse veiklos srityse. Kiekviena pamoka, pagrįsta mokinių pasiekimų ugdymu, turi aiškią struktūrą: I – Norime sužinoti (mokinius motyvuojanti įžanga) II – Nagrinėjame (mąstyti skatinantis temos plėtojimas); III – Išvados ir apibendrinimai (refleksiją skatinanti pabaiga). Visos pamokos pradedamos įvairių autorių aforizmais. Skyrių pabaigoje pateikiamos kartojimo užduotys, leidžiančios į(si)vertinti gebėjimus, nuostatas, žinias ir suvokimą. Vadovėlio pabaigoje pateikiamas skyrelis „Skyrių kartojimo užduočių įvertinimas“.
Mokiniai skatinami:
• svarstyti saviugdos ir savisaugos, tapatumo, pamatinių asmens poreikių problemas;
• apmąstyti savęs įprasminimo klausimus;
• įvertinti dialoginio bendravimo ypatumus, sąžinės reikšmę moraliniam žmogaus gyvenimui;
• vertinti ir branginti draugystę, meilę, bendravimą;
• jausti atsakomybę už savo tautos vertybes;
• apsvarstyti žmogaus teises ir pareigas;
• aptarti demokratinės visuomenės principus;
• apžvelgti santykio su pasauliu aspektus;
Vadovėlio medžiaga orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimo patirtį, moralinio mąstymo raidos ypatumus.
Autorės siūlo šiuos mokymo(si) metodus: teksto nagrinėjimą, pokalbius, diskusijas pagal pateiktus klausimus, aforizmų ir bendraamžių minčių komentavimą, iliustracijų aptarimą, neužbaigtų sakinių ir minčių pratęsimą, pateiktų problemų ar probleminių situacijų sprendimą, esė rašymą ir pristatymą, informacijos paiešką,
Mokiniai skatinami:
• svarstyti saviugdos ir savisaugos, tapatumo, pamatinių asmens poreikių problemas;
• apmąstyti savęs įprasminimo klausimus;
• įvertinti dialoginio bendravimo ypatumus, sąžinės reikšmę moraliniam žmogaus gyvenimui;
• vertinti ir branginti draugystę, meilę, bendravimą;
• jausti atsakomybę už savo tautos vertybes;
• apsvarstyti žmogaus teises ir pareigas;
• aptarti demokratinės visuomenės principus;
• apžvelgti santykio su pasauliu aspektus;
Vadovėlio medžiaga orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimo patirtį, moralinio mąstymo raidos ypatumus.
Autorės siūlo šiuos mokymo(si) metodus: teksto nagrinėjimą, pokalbius, diskusijas pagal pateiktus klausimus, aforizmų ir bendraamžių minčių komentavimą, iliustracijų aptarimą, neužbaigtų sakinių ir minčių pratęsimą, pateiktų problemų ar probleminių situacijų sprendimą, esė rašymą ir pristatymą, informacijos paiešką,
Naujo vadovėlio „Mokomės etikos“ 7 klasei mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santy...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Šios knygos ieško:
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!