Medijų kultūros balsai: teorijos ir praktikos

Autorius: Vytautas Michelkevičius
ISBN kodas:
9789955834021
Išleidimo metai:
2009
Puslapių skaičius:
292
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Tai primoji knyga Lietuvoje, nagrinėjanti medijų kultūrą ir pristatanti ne tik teorijas, bet ir vietines medijų praktikas. Medijos čia laikomos tarpdalykinių studijų, sujungiančių technologijas, mokslą, meną ir kultūrą apskritai, objektu. Knyga yra interneto žurnalo apie medijų kultūrą Balsas.cc tęsinys.
Knyga sudomins studentus ir dėstytojus iš komunikacijos mokslų, medijų studijų, filosofijos, sociologijos, kultūrologijos, literatūrologijos ir menotyros sričių, taip pat menininkus, dizainerius, internautus, technologijų specialistus ir visus besidominčius medijų kultūra.
„Praktika ir teorija dar niekada nebuvo taip pavojingai arti viena kitos, kaip šioje knygoje. Kiekvieno laukia ta pati patirtis: būti įtrauktam, užvaldytam, iš skaitytojo nejučia tapti knygos veikėju ir atsidurti tiesioginio teorijos poveikio lauke.“ Prof. Brian O'Blivion
Knyga sudomins studentus ir dėstytojus iš komunikacijos mokslų, medijų studijų, filosofijos, sociologijos, kultūrologijos, literatūrologijos ir menotyros sričių, taip pat menininkus, dizainerius, internautus, technologijų specialistus ir visus besidominčius medijų kultūra.
„Praktika ir teorija dar niekada nebuvo taip pavojingai arti viena kitos, kaip šioje knygoje. Kiekvieno laukia ta pati patirtis: būti įtrauktam, užvaldytam, iš skaitytojo nejučia tapti knygos veikėju ir atsidurti tiesioginio teorijos poveikio lauke.“ Prof. Brian O'Blivion
Tai primoji knyga Lietuvoje, nagrinėjanti medijų kultūrą ir pristatanti ne tik teorijas, bet ir vietines medijų praktikas. Medijos čia laikomos tarpdalykinių studijų, sujungiančių technologijas, moksl...
Skaityti daugiau...
Knygą parduoda:
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!