Marketingo valdymo pagrindai

Marketingo valdymo pagrindai
ISBN kodas: 9789955985266
Išleidimo metai: 2007
Puslapių skaičius: 436
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
"Marketingo valdymo pagrindai" - adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos "Marketingo valdymas"("Marketing Management, 12th Edition") leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis "Marketingo valdymo pagrindų" leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus. Iš anglų kalbos vertė Vilma Kačerauskienė TRUMPAS TURINYSTRUMPAS TURINYS I  DALIS: MARKETINGO VALDYMO SAMPRATA / 19 1. Marketingas dvidešimt pirmajame amžiuje / 19 2. Marketingo strategijų ir planų kūrimas bei įgyvendinimas / 41 3. Rinka, rinkos paklausa ir marketingo aplinka / 62   II DALIS: SANTYKIAI SU VARTOTOJAIS / 89 4. Vartotojiškos vertės kūrimas, pasitenkinimas ir lojalumas / 89 5. Vartotojų rinka / 112 6. Įmonių rinka / 132 7. Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas / 149   III DALIS. STIPRIŲ PREKĖS ŽENKLŲ KŪRIMAS / 171 8. Prekės ženklo vertės kūrimas / 171 9. Pozicionavimas ir konkuravimo strategijos / 194 IV DALIS: RINKOS PASIŪLYMŲ FORMAVIMAS / 221 10. Prekės strategija ir marketingas prekės gyvavimo ciklo stadijose / 221 11. Paslaugų kūrimas ir valdymas / 248 12. Kainų strategijos ir programų kūrimas / 268 V DALIS: VERTĖS PERDAVIMAS / 295 13. Vertės grandinės ir marketingo kanalų kūrimas bei valdymas / 295 14. Mažmeninės prekybos, didmeninės prekybos ir logistikos valdymas / 317 VI DALIS: VERTĖS KOMUNIKACIJOS VALDYMAS / 341 15. Integruotosios marketingo komunikacijos kūrimas ir valdymas / 341 16. Masinės komunikacijos valdymas / 360 17. Asmeninės komunikacijos valdymas / 384 VII DALIS: SĖKMINGŲ ILGALAIKIŲ SANTYKIŲ KŪRIMAS / 406 18. Marketingo valdymas pasaulio ekonomikoje / 406 Žodynėlis / 425
"Marketingo valdymo pagrindai" - adaptuotas Filipo Leino Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos "Marketingo valdymas"("Marketing Management, 12th Edition") leidima...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga pasirodys pardavime.
Šios knygos ieško:

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!