Marketingo tyrimai

Autorius: Laima Unterhauser
ISBN kodas:
9955722061
Išleidimo metai:
2006
Puslapių skaičius:
143
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Mokomojoje knygoje "Marketingo tyrimai" išdėstyta teorinė medžiaga apie marketingo ir rinkos tyrimus, jų metodologiją, atlikimo techniką, o lygiagrečiai su ja - klausimai diskusijoms, praktinės užduotys, papildančios teorines marketingo tyrimų žinias. Pabaigoje pateikiami marketingo tyrimo dalyko kursinio darbo rengimo metodiniai nurodymai.Knyga "Marketingo tyrimai" naudinga aukštųjų mokyklų vadybos ir verslo administravimo studijų krypties studentams, besimokantiems kaip teisingai bei kokybiškai organizuoti ir atlikti marketingo tyrimus.
Mokomojoje knygoje "Marketingo tyrimai" išdėstyta teorinė medžiaga apie marketingo ir rinkos tyrimus, jų metodologiją, atlikimo techniką, o lygiagrečiai su ja - klausimai diskusijoms, praktinės užduot...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!