Marketingo karai

Marketingo karai
ISBN kodas: 9955551755
Išleidimo metai: 2005
Puslapių skaičius: 196
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knyga „Rinkodaros karai“ pirmą kartą buvo išleista tamsiosios konkurencijos laikais. Tada, prieš dešimtmetį, termino „pasaulinė ekonomika“ dar nebuvo. Technologijų gausa, šiandien jau įprasta ir savaime suprantama, buvo tik vizija inžinierių akyse. Pasaulinė prekyba apsiribojo tarptautinėmis kompanijomis. Visa tai pasikeitė. Lyginant su šių dienų rinka, mūsų aprašytoji – lyg arbatos vakarėlis. Dabar visame pasaulyje kyla ir plinta karai. Visi visur su visais kovoja. O tai reiškia, kad „Rinkodaros karų“ principai šiandien svarbūs kaip niekada anksčiau. Kompanijos turi išmokti įveikti konkurentus. Atsilaikyti prieš jų jėgą. Pasinaudoti trūkumais. Turite suprasti, kad kalbama ne apie tai žūti ar gyventi už savo kompaniją. Geriau dėl jos tegu žūna kas nors kitas. Svarbiausia pasirinkti tinkamą strategiją. Ar esate didelė, vidutinė, ar maža kompanija, „Rinkodaros karai“ ir po jos išeisiančios knygos padės jūsų kompanijai susidaryti strategijos modelį, leisiantį išsilaikyti XXI amžiuje. To, kas rašoma šiose knygose, jūsų nemokė verslo studijose.
Knyga „Rinkodaros karai“ pirmą kartą buvo išleista tamsiosios konkurencijos laikais. Tada, prieš dešimtmetį, termino „pasaulinė ekonomika“ dar nebuvo. Technologijų gausa, šiandien jau įprasta ir savai...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga pasirodys pardavime.

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!