Marketingas žaliems

Autorius: Alexander Hiam
ISBN kodas:
9986965110
Išleidimo metai:
1999
Puslapių skaičius:
320
Viršelis: Minkštas
Pastaraisiais metais marketingas tapo svarbia bet kurio verslo dalimi. Kodėl? Todėl, kad marketingas glaudžiai susijęs su vartotojais ir jų poreikiais. Svarbiausias marketingo tikslas – užtikrinti vartotojų pasitenkinimą įsigytu pirkiniu ir skatinti jų norą sugrįžti į tą pačią parduotuvę. Kas gali būti svarbiau? Juk jeigu nėra vartotojų, nėra ir verslo.
Ši knyga skirta išradingiems ir kūrybingiems žmonėms, pasiryžusiems daugiau sužinoti apie marketingą.
Ši knyga skirta išradingiems ir kūrybingiems žmonėms, pasiryžusiems daugiau sužinoti apie marketingą.
Pastaraisiais metais marketingas tapo svarbia bet kurio verslo dalimi. Kodėl? Todėl, kad marketingas glaudžiai susijęs su vartotojais ir jų poreikiais. Svarbiausias marketingo tikslas – užtikrinti var...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!