Lankytojų aptarnavimas maitinimo įmonėse
Autorius: Marija Jonikienė
ISBN kodas:
2003
Išleidimo metai:
2003
Puslapių skaičius:
238
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knygoje „Lankytojų aptarnavimas maitinimo įmonėse“ pateikiami maitinimo organizavimo ir lankytojų aptarnavimo viešojo maitinimo įmonėse pagrindai.
Išsamiai supažindinama su klasikiniais maitinimo organizavimo, patalpų parengimo, įrangos, lankytojų aptarnavimo, patiekalų patiekimo ir kt. reikalavimais. Aptariama lankytojų aptarnavimo baruose specifika, pobūvių rūšys. Dalis knygos skirta etiketo, įvairių šalių žmonių maitinimosi įpatumams apibūdinti.
Knyga skiriama mokymo įstaigoms, rengiančioms viešojo maitinimo srities specialistus, ji pravers ir platesniam skaitytojų ratui, besidominčiam viešojo maitinimo kultūra. Skaityti daugiau... Skaityti mažiau
Išsamiai supažindinama su klasikiniais maitinimo organizavimo, patalpų parengimo, įrangos, lankytojų aptarnavimo, patiekalų patiekimo ir kt. reikalavimais. Aptariama lankytojų aptarnavimo baruose specifika, pobūvių rūšys. Dalis knygos skirta etiketo, įvairių šalių žmonių maitinimosi įpatumams apibūdinti.
Knyga skiriama mokymo įstaigoms, rengiančioms viešojo maitinimo srities specialistus, ji pravers ir platesniam skaitytojų ratui, besidominčiam viešojo maitinimo kultūra. Skaityti daugiau... Skaityti mažiau
Knyga ką tik parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!