Kultūrinių patirčių vadyba: idėjos, tyrimai, galimybės / Management of Cultural Experiences: Ideas, Researches, Possibilities

Kultūrinių patirčių vadyba: idėjos, tyrimai, galimybės / Management of Cultural Experiences: Ideas, Researches, Possibilities
ISBN kodas: 9786094470349
Išleidimo metai: 2011
Puslapių skaičius: 156
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Socialiniams mokslams skirtas publikacijų rinkinys, apimantis Vilniaus dailės akademijos UNESCO kultūros vadybos ir kultūros politikos katedros mokslininkų, bendradarbiaujančių dėstytojų ir pradedančiųjų tyrėjų, analizuojančių kultūros vadybos aktualijas, bendrus darbus.
Analizuojama kultūros vadybos specifika, išskirtinumas, studijų programų tendencijos, pagrindžiama tarpdalykinių socialinių mokslų studijų meno institucijoje svarba; tiriamos kūrybinių industrijų sampratos ir formos (I. Kuizinienė, J. Černevičiūtė, E. Lubytė). Gvildenama rinkos tyrimų svarba meno organizacijose, identifikuojamos Lietuvos kūrybinių profesinių sąjungų problemos, pateikiami galimų reformų pasiūlymai (I. Alperytė, K. Savickienė, I. Ūsaitė-Peldžienė). Tiriamos kino technologijų inovacijos, jų transformacijų įtaka naujiems žiūrovų potyriams (R. Šukaitytė); atskleidžiamas renginių reklamos spaudoje planavimo, taktikų ir taikymo būdų reikšmingumas (K. Gudonis, J. Rožėnas).

Acta Academiae Artum Vilnensis 63
Socialiniams mokslams skirtas publikacijų rinkinys, apimantis Vilniaus dailės akademijos UNESCO kultūros vadybos ir kultūros politikos katedros mokslininkų, bendradarbiaujančių dėstytojų ir pradedanči...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga pasirodys pardavime.

Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!

🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!