Intelektiniai modeliai marketingo sistemose

Autorius: Dalia Krikščiūnienė, Virgilijus Sakalauskas
ISBN kodas:
9786094593260
Išleidimo metai:
2015
Puslapių skaičius:
384
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Šiuolaikinėse įmonėse dirbantys marketingo ir informacijos sistemų specialistai susiduria su problema, kaip surinkti ir įvertinti įmonės ir rinkos informaciją, efektyviai reaguoti į sąlygų kaitą, suprasti ir tenkinti klientų poreikius. Todėl ypač aktualia jų veiklos priemone tampa marketingo informacijos sistema (MIS). Deja, empirinių tyrimų rezultatai mokslinėje literatūroje patvirtina, kad, nepaisant MIS poreikio marketingo valdymo pripažinimo, šios sistemos nėra plačiai paplitusios ir dažnai netenkina jų vartotojų lūkesčių.
Kitaip nei apskaitos, gamybos ar kitose vadybos srityse ir nepaisant gausių pastangų mokslinėje literatūroje, nepavyksta struktūrizuoti marketingo veiklos procesų, todėl šiuolaikinei marketingo veiklai vertinti, ypač internetines technologijas naudojančiose įmonėse, būtina naudoti dirbtinio intelekto metodus, padedančius efektyviai modeliuoti marketingo situacijas, kurioms būdingas didelis neapibrėžtumas, rizika ir sunkumai apdorojant gaunamą informaciją.
Šioje monografijoje " Intelektiniai modeliai marketingo sistemose" autoriai apžvelgė, susistemino ir įvertino mokslinėje literatūroje nagrinėjamus MIS klausimus, aprašė naujus MIS analizės ir kūrimo metodus vadovaudamiesi pateikiama marketingo IS daugiamatiškumo ir marketingo įžvalgų samprata.
Monografijoje analizuojama, kaip galima naudoti intelektinius metodus marketingo IS kūrimo problemoms spręsti, įvertinti tokio naudojimo pranašumai, trūkumai ir kylančios problemos. Taip pat siekiama pateikti visą marketingo IS problemų spektrą ir šiuolaikinį požiūrį į problemų sprendimą, remiantis marketingo valdymo ir intelektinių metodų taikymu, pasitelkiant modernias informacines technologijas.
Kitaip nei apskaitos, gamybos ar kitose vadybos srityse ir nepaisant gausių pastangų mokslinėje literatūroje, nepavyksta struktūrizuoti marketingo veiklos procesų, todėl šiuolaikinei marketingo veiklai vertinti, ypač internetines technologijas naudojančiose įmonėse, būtina naudoti dirbtinio intelekto metodus, padedančius efektyviai modeliuoti marketingo situacijas, kurioms būdingas didelis neapibrėžtumas, rizika ir sunkumai apdorojant gaunamą informaciją.
Šioje monografijoje " Intelektiniai modeliai marketingo sistemose" autoriai apžvelgė, susistemino ir įvertino mokslinėje literatūroje nagrinėjamus MIS klausimus, aprašė naujus MIS analizės ir kūrimo metodus vadovaudamiesi pateikiama marketingo IS daugiamatiškumo ir marketingo įžvalgų samprata.
Monografijoje analizuojama, kaip galima naudoti intelektinius metodus marketingo IS kūrimo problemoms spręsti, įvertinti tokio naudojimo pranašumai, trūkumai ir kylančios problemos. Taip pat siekiama pateikti visą marketingo IS problemų spektrą ir šiuolaikinį požiūrį į problemų sprendimą, remiantis marketingo valdymo ir intelektinių metodų taikymu, pasitelkiant modernias informacines technologijas.
Šiuolaikinėse įmonėse dirbantys marketingo ir informacijos sistemų specialistai susiduria su problema, kaip surinkti ir įvertinti įmonės ir rinkos informaciją, efektyviai reaguoti į sąlygų kaitą, supr...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Šios knygos ieško:
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!