Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika

Autorius: Rasa Aškinytė-Degėsienė
ISBN kodas:
9786094710452
Išleidimo metai:
2016
Puslapių skaičius:
202
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Šios monografijos "Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika" tyrimo objektas – etikos ir logikos mokslų sąsajos problema bei galimybė mokyti(s) etikos remiantis loginio mąstymo taisyklėmis. Leidinyje "Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika" nagrinėjama loginio mąstymo ugdymo svarba mokant(is) etikos, loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos, racionalistinė moralės ugdymo samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo principams, dorinio ugdymo vientisumo paradigma, kritinio ir kūrybinio mąstymo santykis moralės srityje, loginio mąstymo reikšmė analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius.TURINYSĮVADAS / 7I. LOGINIO MĄSTYMO UGDYMO(SI) SVARBA, MOKANT(IS) ETIKOS / 251. Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo(si) teorinės prielaidos. Racionalistinė moralės ugdymo(si) samprata ir jos įtaka moralinio ugdymo(si) principams / 252. Dorinio ugdymo(si) vientisumo paradigma / 333. Kritinio ir kūrybinio mąstymo santykio moralės srityje analizė / 454. Loginio mąstymo reikšmė, analizuojant ir interpretuojant moralinius reiškinius / 54II. LOGINIU MĄSTYMU PAGRĮSTO MORALĖS UGDYMO(SI) MODELIO KŪRIMO IR TYRIMO METODOLOGIJA BEI DIZAINAS / 671. Tyrimo konceptualusis pagrindas / 672. Tyrimo metodų apžvalga ir tyrimo organizavimas / 69III. LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJA PAREMTO DORINIO UGDYMO(SI) MODELIS / 821. Loginiu mąstymu pagrįsto moralės ugdymo (si) modelio praktinės prielaidos / 82ETIKOS PROBLEMŲ ANALIZĖ REMIANTIS LOGINIO MĄSTYMO TEORIJA IR PRAKTIKA1.1. 9-10 klasių etikos vadovėlių analizė ir jų koreliacija su Pagrindinio ugdymo bendrosiomis programomis / 831.2. Mokytojų ir mokinių apklausos, siekiant išsiaiškinti loginio mąstymo kompetencijos svarbą moralinio ugdymo(si) procese, duomenų interpretacija ir analizė / 872. Loginio mąstymo kompetencija paremto dorinio ugdymo(si) modelio kūrimo etapai ir struktūra / 92IV. EMPIRINIS LOGINIO MĄSTYMO KOMPETENCIJOS UGDYMO(SI) MODELIO MOKANT ETIKOS 9-10 KLASĖSEPAGRINDIMAS / 991. Žvalgomosios apklausos duomenų analizė / 1002. Ugdomojo eksperimento duomenų analizė / 103IŠVADOS / 159SUMMARY / 164LITERATŪRA / 167PRIEDAI / 178ASMENVARDŽIŲ RODYKLĖ / 199
Šios monografijos "Etikos problemų analizė remiantis loginio mąstymo teorija ir praktika" tyrimo objektas – etikos ir logikos mokslų sąsajos problema bei galimybė mokyti(s) etikos remiantis loginio mą...
Skaityti daugiau...
Knyga parduota
Parduok perskaitytas knygas ir nusipirk naujų!
🌍 Mainyk knygas ir daiktus – aplankyk Mainu.lt ir atrask naujas galimybes!